دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۶/۲۹
1403/06/22
اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدامی مورخ 1403/05/25 فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبین معرفی شده واجد شرایط
پیرو اطلاعیه شماره 3 به اطلاع داوطلبان محترمی که بعنوان معرفی شده شده 3 برابر ظرفیت مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام پیمانی مردادماه 1403 و پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده با اطلاعات خود اظهاری در زمان ثبت نام و مواد دفترچه راهنمای آزمون معرفی گردیده اند (طبق جدول پیوست) ، می رساند با توجه به شروع روند برگزاری مصاحبه از روز یکشنبه مورخ 1403/06/25 لازم است داوطلبین موارد زیر را بدقت مطالعه و رعایت نمایند.

تذکرات بسیار مهم:

تذکر 1 : دعوت از داوطلبین معرفی شده در مرحله ارزیابی تکمیلی، به منزله قبولی نهایی نمی باشد و نمرات نهایی مطابق دفترچه راهنمای آزمون بر اساس شصت درصد(60%) نمره امتحان کتبی و چهل درصد(40%) نمره مرحله ارزیابی تکمیلی می باشد. لذا داوطلبان می بایست در تاریخ و ساعت مقرر در کانون ارزیابی شایستگی داوطلبان آزمون استخدامی شخصا و بدون هرگونه تاخیری طبق زمانهای تعیین شده حضور یابند . (روز و ساعت مقرر جهت حضور در فرآیند ارزیابی از طریق تماس تلفنی نیز به اطلاع داوطلبین معرفی شده به این مرحله، رسانده خواهد شد. )

تذکر 2 : درصورت عدم مراجعه در تاریخ و ساعت مقرر جهت ارزیابی تکمیلی، انجام این فرآیند در تاریخ دیگری مقدور نبوده و داوطلب از روند ارزیابی تکمیلی و متعاقبا فرآیند آزمون استخدامی حذف می گردد.

تذکر 3 : از آوردن وسایل الکترونیکی اعم از هرگونه تلفن همراه ، هندزفری ،MP3 پلیر، ساعت هوشمند ، و همچنین سایر وسایل شامل کیف ، دفتر، سررسید ، جزوه ، لب تاب ،و... خودداری نمایید. همراه داشتن وسایل مذکور هنگام برگزاری مصاحبه ممنوع بوده و از مصادیق تخلف و تقلب به حساب می آید.


تذکر 4 : همراه داشتن موارد ذیل اجباری می باشد :

1- همراه داشتن اصل کارت ملی و اصل شناسنامه در روز ارزیابی
2- در صورت کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی ارائه اصل و تصویر مدارک مربوطه به کارگروه ارزیابی تکمیلی حیطه عمومی در زمان برگزاری ارزیابی هر داوطلب الزامی می باشد. به مدارک ارسالی بعد از زمان ارزیابی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر 5 : ارزیابی‌ تکمیلی‌ بر اساس محورهای مندرج در صفحه‌ 5 دفترچه‌ راهنمای آزمون استخدامی‌( به‌ شرح زیر ) برگزار خواهد گردید:

الف) کلیه مشاغل بجز نگهبان و فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی

 

تذکر 6 : لازم بذکر است با توجه به اینکه احتمال تغییر تاریخ­های انجام ارزیابی تکمیلی وجود ندارد ، لذا متذکر می گردد داوطلبان با توجه به موقعیت مکانی و شرایط جوی برنامه ریزی مناسب جهت حضور به موقع در زمان تعیین شده را داشته باشند (حضور شخص داوطلب جهت انجام مراحل مصاحبه در تاریخ وساعت تعیین شده الزامی می باشد) و در صورت عدم مراجعه داوطلب در زمان و مکان تعیین شده ، مراتب بمنزله انصراف قطعی از انجام مراحل بعدی استخدام در این دانشگاه تلقی گردیده و هیچگونه عذری در این خصوص قابل قبول نمی باشد و مصاحبه مجدد برگزار نخواهد شد .

تذکر 7 : هرگونه اطلاع رسانی در ارتباط با نتایج مراحل ارزیابی تکمیلی و نتیجه نهایی آزمون، از طریق وب سایت دانشگاه انجام خواهد شد ، لذا کلیه داوطلبان پس از انجام مراحل مذکور ، بایستی صرفا از آن طریق کسب اطلاع نموده و در رابطه با موارد فوق از هرگونه تماس تلفنی و حضوری با واحدهای دانشگاه علوم پزشکی خودداری نمایند .

تذکر 8: با توجه به طولانی بودن مدت زمان فرایند مصاحبه و امکان انتظار چند ساعته ، داوطلبان معرفی شده در این مرحله، پیش بینی های لازم را برای روز مصاحبه معمول نمایند.

تذکر 9: *آدرس مکان انجام ارزیابی تکمیلی : شهرکرد- مهمانسرای پردیس رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی -روبروی دانشگاه آزاد اسلامی * می باشد.


 
تعداد بازدید:
1428
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:73
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal